weekje1 - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Nina Ottevanger - WaarBenJij.nu weekje1 - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Nina Ottevanger - WaarBenJij.nu

weekje1

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

22 Januari 2013 | Venezuela, Puerto La Cruz

Heerlijke eerste week achter de rug! Super leuke mensen en heerlijk weertje!
Lekker hele avonden op t strand, lekker nachtzwemmen en een heerlijke venezuelaanse Rum erbij, prima leventje!
Deze week 3 dagen gekayakt! eerste nacht in een hangmat geslapen (wakker gelegen) op een onbewoond eilandje en de dag erna verder gekayakt naar n ander eilandje. Super mooie stranden, mooi snorkelen.
Geslapen in een tentje vlak aan t strand, prachtig. Het eten is prima, alleen t ontbijt is echt niettt lekker. Soort pap zonder smaak en een soort dik raar broodje wat los NIet lekker is maar t is nog wel te eten als je er iets lekker instopt met boter :) Dus mijn ontbijt bestaat vooral uit fruit ;) heeeerlijk!

Vanmiddag nog wat spaans lessjes en dan weer een heerlijke avond op t strand met Robbin en de Crazy American people! heeerlijk.
Mis ik thuis? Nee, ik ben thuis :)

• 22 Januari 2013 - 18:54

Annemieke:

Geniet ervan mopje :)

• 22 Januari 2013 - 19:57

Sonja:

Wat heerlijk Nina! En wij hier maar koukleumen met al die sneeuw en kou. Veel plezier..

• 25 Januari 2013 - 08:08

Ad Stouthamer:

Lieve Nina,
    Wat een leven heb jij toch. Opa is jaloers. Geniet ervan.
    Opa en Oma

• 25 Januari 2013 - 19:19

Marjolein :

Nina! Zo te lezen heb je het supermooi! Lekker genieten!