Kayaktrip op zee - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Nina Ottevanger - WaarBenJij.nu Kayaktrip op zee - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Nina Ottevanger - WaarBenJij.nu

Kayaktrip op zee

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

25 Januari 2013 | Venezuela, Puerto La Cruz

Wat gaat de tijd hard zeg.. Week 2 is alweer voorbij..
Maar het is nogsteeds helemaal super hier! We hebben deze week een kayaktrip gehad van 3 dagen over zee. de eerste dag zat ik met Robbin in een kayak en er was super veel wind en wij moesten natuurlijk weer precies tegen de wind in kayakken..maar.. Robbin en ik kunnen het! We moesten richten op het rode dak omdat dat onze slaapplek was, wat nog erg verweg was. Dus we beginnen te kayakken en te kletsen en te zingen en keken we opeens op, was het huis opeens ziek dichtbij! heel chill. en we waren als een van de eerste aangekomen. Wij waren echt vet goed! Er waren ook aantal kayaks met iets te slappe meisjes, die zijn door n boot opgepikt (beetje laf) en er is ook nog een meisje zeeziek geworden en die is meeteen weer terug gestuurd. Eenmaal daar aangekomen heerlijk de zee ingesprongen en gaan snorkelen! Prachtig! allemaal mooi koraal en leuke visjes. savonds hebben we lekker gegeten en met iedereen enorm slap gelult. Met zn alle op n rijtje de mooiste zonsondergang bekeken en daarna rond 9e lekker in onze hangmat gekropen. 1 ding heb ik wel geleerd van deze nacht: In een hangmat valt niet te slapen.. maar t was een mooie ervaring (over 2 weken moet ik 10 dagen lang in hangmatten slapen). We zouden de volgende dag vroeg opstaan om de zonsopgang te bekijken die minstens even mooi was als de zonsondergang! echt prachtig! toen ik uit mn hangmatje klom zag ik RObbin naast me op de grond liggen, ahahah! die kon echt totaal niet slapen in een hangmat! na n lekker ontbijtje weer de kayaks ingestapt om onze tocht te vervolgen. Vandaag was het een kortere tocht en er was minder wind. Robbin en ik zaten beide in een 1 persoon kayak en waren vandaag heeel chill, geen stress.- de rest van de groep was ongelooflijk fanatiek, maar wij dachten alleen maar: hoe langer we erover doen hoe meer kans er is om dolfijnen te spotten. we hadden een kleine tussenstop op een mini-eilandje waar totaaal blauw water omheen lag, la pisina, even gesnorkeld (alweer prachtig) en toen weer doorgegaan. We kwamen langs allemaal enorm drukke sstranden (weekend) en hoopte dat we daar niet tussen lagen vannacht, maar dat was uiteindelijjk niet zo probleem omdat iedereen om 5 uur vertrok. hele dag gefrisbeed waarbij we konden oefenen met het tellen in het Spaans :) was een goede oefening. toen t begon te schemeren ons tentje 2 meter van t water opgezet, op t strand en toen het donker was nog een heerlijke duik genomen om vervolgens opgewarmd te worden door de lekekste warme chocomelk die er is, Harrison style!. lag met Robbin in een tentje en hebben we nog even een bucketlist gemaakt en daarbij in slaapgevallen.. (bucketlist komt nog op me blog) heeerlijk!
Volgende dag.. vroeg wakker, dook genomen en weer doorgegaan! terug naar Jakera! helaas geen dolfijnen meer gezien. Savonds toen we terug waren was het een lekker feestje weer!
Gister gingen we abseilen van een waterval, super tof!
En door deze grote blog komen we zo weer te laat voor spaans ;)

week 2 wordt vervolgd!

Ciao!xxxx

• 26 Januari 2013 - 02:34

Jet B, Jet #1, Onze Jet:

Wauww, klinkt zo goed!! was leuk je te zien & te skypen, meis!
    Wel leuk dat je een 'dook' hebt genomen trouwens ;P
    haha, geniet ervan, lieverd!
    & tot snel.
    kus en knuffel,xxx

• 26 Januari 2013 - 23:14

Jet:

jet van den dijssel, niet die bruinige

• 01 Februari 2013 - 19:40

Nanda:

Wat heerlijk klinkt dat allemaal! En wij maar buffelen hier in de kou. Dikke kus xxxxmama