veilig aangekomen! - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Nina Ottevanger - WaarBenJij.nu veilig aangekomen! - Reisverslag uit Puerto La Cruz, Venezuela van Nina Ottevanger - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen!

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

15 Januari 2013 | Venezuela, Puerto La Cruz

Heeey Lieffiess!
Ik ben veilig aangekomen in het mooie playa colorada :)
Het is heir super mooi en warm en ik hoorde dat in Nederland de tourtochten al geplant worden, ik heb dus een goede timing gehad om het land te verlaten! jheaj! Zit nu even in een internet cafe met de groep.
De groep is helemaal super! 4 nederlandse meiden , 3 zwiterse mensen , 1 ijslands meisje en een jongen uit Londen jea jea . zoals ie dat zelf zegt :P
De zwiterse jongen lacht om alles wat er gebeurd en wat iemand doet, en de spaans lessen zijn ook leuk!

Liefs!

• 15 Januari 2013 - 17:51

Annemieke:

Jea jea! Klinkt goed Nien! Veel plezier :*

• 15 Januari 2013 - 23:31

Julian:

Veilig aangekomen nu alleen nog veilig terug :p. Veel plezier!

• 21 Januari 2013 - 09:27

Willem Ottevanger:

Hoi Nina,

Hebben jullie nog dolfijnen gezien? Wij hebben de eerste twee etappes van het Pieterpad gelopen in Noord Groningen. Snerpend koud maar prachtig!

xx Pap

• 21 Januari 2013 - 20:44

Coen:

Heb je blog ontdekt: goed hoor. We zijn ook helemaal van de digital generation natuurlijk, lekker online connected zijn!
    Ik hoop dat je het leuk hebt daar, ik zit deze weken lekker in de studieboeken terwijl jij aan het strand ligt te bakken.

Je moet wel weer snel een nieuwe schrijven, si si zoals ze dat in het Spaans zeggen! Veel plezier daar en hou ons op de hoogte.

x

Coen